Стартує підготовка до нового сезону Міжнародного конкурсу з інформатики та комп'ютерного мислення "Бебрас", який відбудеться 8-11 листопада 2020 року. Благодійний внесок учня не змінився - 20 гривень. 1 вересня на сайті конкурсу буде опубліковано демоверсію минулорічного конкурсу, використовуйте безкоштовно для підготовки до нового конкурсу, на уроках та гуртках з інформатики та математики тощо. В файлах можете знайти лист ДУ “Інститут модернізації змісту освіти” від 10.04.2020 № 22.1/10-795 “Про підсумки Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності “Бобер” у 2019-2020 н.р. та організацію конкурсу “Бобер” у 2020-2021 н.р.” та презентацію з детальною аналітикою.
Матеріали школи програмування переможців Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності «Бебрас–2017» (Львів–2017) / С. С. Жуковський, І. М. Порубльов, І. В. Скляр, Р. С. Шпакович
ІSВN 978-966-496-448-4
У посібнику подано теоретичний матеріал і задачі, які опра-
цьовувались слухачами Школи програмування переможців кон-
курсу «Бебрас», що проходила у жовтні 2017 року в м. Львові.
цьовувались слухачами Школи програмування переможців кон-
курсу «Бебрас», що проходила у жовтні 2017 року в м. Львові.
Ці матеріали будуть корисними вчителям інформатики й учням
під час вивчення основ програмування та підготовки до олімпіа
під час вивчення основ програмування та підготовки до олімпіа
PDF
Лист МОН про підсумки та організацію Міжнародного конкурсу з інформатики та комп'ютерної вправності Бобер
Конкурс Бобер-2017
Десятий конкурс відбудеться 12-14 листопада 2017 року.
До участі запрошуються учні 2-11-х класів. Демоверсію конкурсу 2016 року додано у "Архів завдань". Обов'язково використайте її при підготовці до наступного конкурсу.
До участі запрошуються учні 2-11-х класів. Демоверсію конкурсу 2016 року додано у "Архів завдань". Обов'язково використайте її при підготовці до наступного конкурсу.
У обласні управління освіти та навчальні заклади направлений інформаційний лист Департаменту загальної середньої та дощкільної освіти Міністерства освіти і науки України
"Про підсумки Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності „Бобер” у 2016–2017 н. р. та організацію конкурсу„Бобер” у 2017–2018 н. р."
"Про підсумки Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності „Бобер” у 2016–2017 н. р. та організацію конкурсу„Бобер” у 2017–2018 н. р."
Презентація конкурсу
Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної грамотності «Бобер»
Про конкурс в Вікіпедії:
«Бобер» - Мiжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної грамотності, який проводиться з метою підвищення ІКТ-компетентності дітей, ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою, активізація творчої діяльності вчителів, надання статистичних даних результатів конкурсу для вдосконалення навчальних програм та підручників. Конкурс проводиться щорічно у першу неділю листопада спільно з Міжнародною Спільнотою "Бобер” ("International Beaver Community”). Організація «International Beaver Community» налічує на сьогодні 13 країн. Україна вперше провела в себе конкурс в 2008. У 2010 році в Україні взяло участь близько 25 000 учасників.
Конкурс у загальноосвітніх навчальних закладах проводять вчителі інформатики школи (шкільні координатори). Усі організаційні питання (оформлення заявок, благочинні пожертви, матеріали, інструкції, архіви завдань) щодо проведення конкурсу в 2012-2013 навчальному році шкільні координатори будуть вирішувати через районного координатора, а школи-інтернати через обласного координатора.
Умови конкурсу
Конкурс проводиться в п’яти вікових групах: БОБРЕНЯТОЧКО – для учнів 2-3 класів;БОБРЕНЯТКО – для учнів 4-5 класи; БОБРЕНЯ – для учнів 6 –7 класів; БОБРИК – для учнів 8 – 9 класів; БОБЕР – для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл
У конкурсі можуть брати участь усі бажаючі учні 2– 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх форм власності.
Конкурс триває:
для учнів 2-3 класів – 40 хвилин;
для учнів 4-5 класів – 60 хвилин;
для учнів 6-7 класів – 70 хвилин;
для учнів 8-9 класів – 80 хвилин;
для учнів 10-11 класів – 90 хвилин;
час на розв’язування завдань без урахування часу відкриття пакету та заповнення анкети. Після закінчення роботи над завданнями координатор збирає всі файли відповідей разом з реєстраційними бланками для учнів та вчителів, формує шкільний пакет і разом з повним списком учасників та координаторів, в присутності кількох спостерігачів (учасників конкурсу) висилає на адресу оргкомітету з темою “Результати конкурсу Бобер”.
Конкурс проводиться в листопаді одночасно в усіх регіонах України за відповідними завданнями для кожної вікової групи.
для учнів 2-3 класів – 40 хвилин;
для учнів 4-5 класів – 60 хвилин;
для учнів 6-7 класів – 70 хвилин;
для учнів 8-9 класів – 80 хвилин;
для учнів 10-11 класів – 90 хвилин;
час на розв’язування завдань без урахування часу відкриття пакету та заповнення анкети. Після закінчення роботи над завданнями координатор збирає всі файли відповідей разом з реєстраційними бланками для учнів та вчителів, формує шкільний пакет і разом з повним списком учасників та координаторів, в присутності кількох спостерігачів (учасників конкурсу) висилає на адресу оргкомітету з темою “Результати конкурсу Бобер”.
Конкурс проводиться в листопаді одночасно в усіх регіонах України за відповідними завданнями для кожної вікової групи.
Учасникам пропонуються завдання двох типів:
Зразок завдань
- Тестові завдання. До них додаються чотири варіанти відповіді, з яких потрібно вибрати правильний.
- Інтерактивні завдання. Отримати правильний результат можна лише при виконанні відповідної послідовності операцій на комп’ютері.
Основним критерієм оцінювання результату є сумарна кількість балів, набрана учасником. Кожен учасник має початкову суму 30 балів. У кожній віковій групі пропонується по 30 завдань (10 – по 3 бали, 10 – по 4 бали, 10 – по 5 балів). За неправильну відповідь від загальної суми віднімається 1 бал, відсутність відповіді оцінюється в 0 балів. Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник – 150.